Daily routine be like...
#FXCL #fxcl #fxclearing #fxclmalaysia

‼️ REBATE $4 PER LOT & BONUS 100%-200% 💵 DEPO/WD RM1‼️


⚜️ BROKER MANA YANG TAWARKAN BENEFITS MACAM NI? ⚜️

😎 Hai korang! Pernah terfikir tak macam mana nak dapatkan cover loss selepas trade? Mana nak cari bonus 100%-200% full margin? Min depo/wd hanya RM1? Jawapannya FXCL! Klik link di bawah untuk PENDAFTARAN PERCUMA: https://www.fxclearing.com/registration?ib=tenangfx

Nak tahu lebih lagi? Klik support telegram group disini segera: http://t.me/EApaduik

🔥KENAPA PILIH FXCLEARING?🔥

✅ Ditubuhkan pada 2006
✅ BONUS 100%-200% (modal $100)
✅ Duit MYR (Ringgit) dalam akaun MT4
✅ Spread 1-5 (Semua akaun)!
✅ 4 Decimal Number in chart
✅ Fast Depo/Wd (30 minit)
✅ Online Bank in & Local Deposit
✅ Tiada komisen Caj
✅ Swap Free
✅ Trade Pair Forex
✅ Trade Gold/Silver
✅ Group support

⚜️ KIRAAN REBATE (SEMUA AKAUN) JIKA LOSS ENTRY SAHAJA ⚜️

1 lot = $4 (Forex), $17 (Gold)

0.10 lot = $0.4 (Forex), $1.7 (Gold)

0.01 lot = $0.04 (Forex), $0.17 (Gold)

Ngam kan?

✨✨✨✨✨
Min Deposit (SEMUA AKAUN):
RM1

Min Withdraw (SEMUA AKAUN):
RM1

Ada support group untuk new trader atau dah putus harapan hehehe klik disini:
http://t.me/EApaduik

Dah lama dah tau pasal forex tapi belum daftar? Klik disini ya: https://www.fxclearing.com/registration?ib=tenangfx

🍁PERINGATAN: INGAT TRADE DENGAN TENANG YE 🍁

Tenang FX
IB/TRADER FOREX
#FXCLEARING
#FXCLMALAYSIA

Ada saatnya WIN
LOSE ada saatnya

@shintaeyyong
@fxclearingindonesia


#thisisgame #football #garuda #fxclearing

แนวโน้มและข้อมูลที่น่าสนใจในช่วงเวลาที่ยากลำบากอันเนื่องจากการแพร่ระบาดทั่วโลก


การปรับตัวใหม่ของโลกนั้นขึ้นอยู่กับประเทศจีนเนื่องจากเป็นผู้ผลิตหลักและเครื่องจักรสำหรับทั่วโลกได้เริ่มต้นและจะเร่งความเร็วขึ้นไปอีกหลายเดือนและหลายปีที่กำลังจะมาถึง ทั่วโลกยังคงจับตามองว่าห่วงโซ่อุปทานระดับโลกจะเปลี่ยนไปเป็นที่ไหน แต่ผู้เชี่ยวชาญคิดว่าอุตสาหกรรมการผลิตหลายอย่างจะกลับไปที่สหรัฐและยุโรป และหลายแห่งจะถูกย้ายไปยังประเทศพันธมิตร เช่น เวียตนาม ไทย และอื่น ๆ ในเอเชียตะวันออกเฉียงใต้

จากการประเมินของผู้เชี่ยวชาญหลายท่าน ระดับการจ้างงานจะกลับไปเป็นเช่นเดียวกับช่วงสิ้นปี 2019 นั้นอาจต้องใช้เวลา 2.5-3 ปี หนทางสู่การฟื้นฟูนั้นยังล่าช้าและไม่สามารถคาดเดาได้ 📈

ข้อมูลนี้สามารถช่วยคุณผู้เป็นเทรดเดอร์ฟอเร็กซ์ที่กำลังพยายามทำกำไรเพิ่มที่บ้านในระหว่างกักตัวได้อย่างไรบ้าง ? 📍 อย่าเปิดออเดอร์ทิ้งไว้เกิน 12 ชั่วโมง
📍 พยายามตามแนวโน้มใน 1-2 วันที่ดำเนินมาอย่างต่อเนื่องสักสามชั่วโมงเป็นอย่างน้อย
📍 พยายามหลีกเลี่ยงการเทรดตามข่าวเนื่องจากไม่สามารถคาดเดาได้โดยสิ้นเชิง
📍 รักษาความใส่ใจและวินัย แล้วใช้ให้เป็นประโยชน์ในช่วงที่ตลาดมีความผันผวนขึ้นอย่างมาก ช่วงเวลานี้ถือเป็นช่วงเวลาพิเศษที่คุณจะต้องจดจำไปอีกนาน เพราะเป็นช่วงเวลาทำกำไรได้อย่างมากมาย !

ขอให้คุณโชคดีในการเทรดแล้วอย่าลืมติดตามการวิเคราะห์ตลาดครั้งต่อไปจากเรา

FXCL - โบรกเกอร์ที่เชื่อถือได้ของคุณ 👌
#bestforexbroker #forexmarkets #fxcl #fxclearing #ib

Interesting trends and information during the uneasy times of the global Pandemic


The global realignment from relying on China as the main producer of goods and machinery for the whole world has already started and will accelerate in the coming months and years. It remains to be seen where the global supply chains will relocate, but experts think some of the manufacturing will return back to the USA and Europe, and some will be shifted to more friendly countries like Vietnam, Thailand, and other countries of South East Asia.

By some experts' estimation, the return to the same level of employment as at the end of 2019, may happen only in 2.5-3 years. The road to recovery will be slow and unpredictable 📈

How can this information help you, a regular Forex trader, who is trying to make additional profit sitting at home during the global quarantine? 📍 Don't keep your positions for more than 12 hours
📍 Try to catch up 1-2 day trends which last for just several hours
📍 Try to avoid trading news, they are absolutely unpredictable
📍 Keep your concentration and discipline, and use to your advantage the greatly increased market volatility.

These are the unique times which you will remember for long. Times to really make a lot of money!

Good luck to you in trading and follow our next market analysis.

FXCL - Your reliable broker 👌
#bestforexbroker #forexmarkets #fxcl #fxclearing #ib

Tren dan informasi yang menarik selama masa Pandemi global yang tidak mudah


Penataan kembali global dari mengandalkan Cina sebagai produsen utama barang dan mesin untuk seluruh dunia telah dimulai dan akan meningkat dalam beberapa bulan dan tahun mendatang. Masih harus dilihat di mana rantai pasokan global akan pindah, tetapi para ahli berpikir beberapa manufaktur akan kembali ke Amerika Serikat dan Eropa, dan beberapa akan dialihkan ke negara-negara yang lebih ramah seperti Vietnam, Thailand, dan negara-negara lain di Asia Tenggara.

Menurut perkiraan beberapa ahli, pengembalian ke tingkat pekerjaan yang sama seperti pada akhir 2019, dapat terjadi hanya dalam 2,5-3 tahun. Jalan menuju pemulihan akan lambat dan tidak dapat diprediksi 📈

Bagaimana informasi ini dapat membantu Anda, seorang pedagang Forex biasa, yang mencoba untuk membuat keuntungan tambahan di rumah selama karantina global? 📍 Jangan simpan posisi Anda selama lebih dari 12 jam 📍 Cobalah untuk mengejar tren 1-2 hari yang berlangsung hanya beberapa jam 📍 Cobalah untuk menghindari berita perdagangan, itu sama sekali tidak dapat diprediksi 📍 Jaga konsentrasi dan disiplin Anda, dan gunakan untuk keuntungan Anda volatilitas pasar yang sangat meningkat.

Inilah saat-saat unik yang akan Anda ingat lama. Waktu untuk benar-benar menghasilkan banyak uang!

Semoga sukses untuk Anda dalam trading dan ikuti analisis pasar kami berikutnya.

FXCL - Broker andal Anda 👌
#bestforexbroker #forexmarkets #fxcl #fxclearing #ib

Trend dan maklumat menarik semasa zaman Pandemik global yang tidak selesa ini.

Penyesuaian semula global yang ketika ini bergantung pada China sebagai pengeluar utama barang dan mesin untuk seluruh dunia telah bermula dan akan meningkat dalam beberapa bulan dan tahun mendatang. Masih dapat dilihat di mana rantaian bekalan global akan berpindah, tetapi para pakar berpendapat sebahagian dari pembuatan akan kembali ke AS dan Eropah, dan sesetengah akan dipindahkan ke negara-negara yang lebih ramah seperti Vietnam, Thailand, dan negara-negara lain di Asia Tenggara.

Menurut perkiraan beberapa pakar, pemulihan tahap pekerjaan yang sama seperti pada akhir 2019, mungkin hanya berlaku dalam 2,5-3 tahun. Jalan menuju pemulihan akan perlahan dan tidak dapat diramalkan 📈

Bagaimana maklumat ini dapat membantu anda, seorang pedagang Forex biasa, yang berusaha untuk membuat keuntungan tambahan di rumah semasa kuarantin global? 📍 Jangan embuka posisi anda lebih dari 12 jam
📍 Cubalah gunakan trend 1-2 hari lepas dan gunakan untuk beberapa jam
📍 Cuba elakkan berita ekonomi, ianya benar-benar tidak dapat diramalkan
📍 Tetap fokus dan berdisiplin, dan gunakan kelebihan pasaran yang tidak menentu.

Ini adalah masa unik yang akan anda kenang. Untuk benar-benar menjana keuntungan!

Semoga berjaya dalam perdagangan dan ikuti analisis pasaran seterusnya.

FXCL - Broker Yang Anda Percayai 👌
#bestforexbroker #forexmarkets #fxcl #fxclearing #ib

เนื่องในวโรกาสวันคล้ายวันพระราชสมภพ สมเด็จพระนางเจ้าสุทิดา พัชรสุธาพิมลลักษณ พระบรมราชินี ขอพระองค์ทรงพระเจริญ ด้วยเกล้าด้วยกระหม่อม ข้าพระพุทธเจ้าบริษัท FXCL Markets Ltd.



FXCL - โบรกเกอร์ที่เชื่อถือได้ของคุณ 👌
#bestforexbroker #forexmarkets #fxcl #fxclearing #ib

Selamat Hari Pancasila! 🎊

Hari ini mari kita ingat Lima Prinsip sebagaimana tercantum dalam konstitusi Republik Indonesia:

kepercayaan pada satu Tuhan, kemanusiaan yang adil dan beradab, persatuan Indonesia, demokrasi di bawah bimbingan konsultasi perwakilan yang bijaksana, dan keadilan sosial untuk semua rakyat Indonesia

FXCL - Broker andal Anda 👌
#bestforexbroker #forexmarkets #fxcl #fxclearing #ib

เทรดเดอร์ฟอเร็กซ์หลายท่านที่เทรดด้วยยอดเงินเพียงเล็กน้อยทราบว่าโลกเราตอนนี้มีความเชื่อมต่อกันอย่างมาก

สิ่งที่เกิดขึ้นที่เยอรมนีอาจส่งผลไปถึงออสเตรเลีย สิ่งที่เกิดขึ้นในออสเตรเลียอาจส่งผลต่อจีน สิ่งที่เกิดขึ้นในจีนอาจส่งผลต่อเอเชียตะวันออกเฉียงใต้ เป็นต้น คุณอาจพบว่าผลกระทบโดยรวมต่อระบบเศรษฐกิจหนึ่งไปยังระบบเศรษฐกิจอื่น ๆ ในรูปของค่าเงินที่ผันผวนอยู่ตลอดเวลานั้นสวนทางกับค่าเงินอื่น ค่าเงินเหล่านั้นก็คือค่าเงินที่คุณใช้เทรดอยู่ทุกวัน ดังนั้น การทราบถึงแนวโน้มทางเศรษฐกิจในระยะสั้นและระยะกลางนั้นถือว่าเป็นผลดีสำหรับเทรดเดอร์ผู้ชำนาญที่ใครหลาย ๆ คนกำลังพยายามอย่างหนักที่จะไปยืนในจุดนั้น

เนื่องจากสหรัฐอเมริกายังเป็นแหล่งเศรษฐกิจที่ก้าวหน้าและใหญ่ที่สุดในโลก และเนื่องจากค่าเงินดอลลาร์นั้นังคงเป็นค่าเงินสำรองที่มีอำนาจระดับโลก ดังนั้น สิ่งที่เกิดขึ้นกับระบบเศรษฐกิจสหรัฐนั้นถือว่าสำคัญอย่างยิ่งสำหรับทั่วโลก และข่าวที่มาจากสหรัฐในช่วงนี้มักไม่ค่อยดี 😯

ไวรัสโควิด-19ได้ระบาดไปทั่วทุกมุมโลก และเนื่องจากการรับมือโดยคณะทำงานของทรัมป์ที่คลุมเครือและไม่ทันท่วงทีจึงส่งผลให้ภาคธุรกิจในระบบเศรษฐกิจหลักได้รับผลกระทบอย่างมาก พวกเขาจะยังไม่สามารถเปิดทำการในอีกหลายเดือน และมันได้ส่งผลกระทบต่ออัตราการยกเลิกจ้างงานอย่างเลวร้ายซึ่งกำลังไปถึงจุดที่คล้ายคลึงกับช่วงระบบเศรษฐกิจตกต่ำที่สุดในสหรัฐมาแล้วก่อนหน้านี้ 📉

ในขณะที่การใช้งานระบบอัตโนมัติแทนคนทำงาน ระบบส่งอาหาร การทดลองการรักษาที่บ้าน เครือข่ายห่วงโซ่อุปทานกำลังเติบโต สถานการณ์เลวร้ายในระบบการบิน สาธารณสุข การท่องเที่ยวและอุตสาหกรรมร้านอาหารจะยับยั้งความหวังของการฟื้นฟูได้โดยเร็ว

เหตุการณ์ดังกล่าวจะนำมาซึ่งการลดอุปสงค์ของผู้บริโภคสินค้าส่งออกของสหรัฐตามลำดับ อันประกอบไปด้วย รถยนต์ เครื่องบิน เรือ แต่ในขณะเดียวกันก็เพิ่มอุปสงค์สำหรับรถจักรยาน อุปกรณ์การแพทย์ และระบบการจัดหา

โปรดติดตาม
FXCL - โบรกเกอร์ที่เชื่อถือได้ของคุณ 👌
#bestforexbroker #forexmarkets #fxcl #fxclearing #ib

Salam Jumaat traders

Trade dengan FXCL Market dan anda berpeluang untuk mendapatkan barang-barang esklusif dari kami.



TIADA MINIMUM LOT OK! 😊

PM saiz baju dan alamat kita akan hantar terus.

Berminat pm saya laju-laju.

Buka akaun trading:
https://www.fxclearing.com/registration?source=azmilnasrun

Disclaimer: Saya wakil FXCL Market Malaysia. Bukan IB ye 😊
#FXCL #fxclearing #fxclmarkets #fxclmalaysia #forex #forextrading #forexlife #forexlifestyle

As many of you, regular traders know the world is heavily interconnected now.

What happens in Germany may affect what happens in Australia, what happens in Australia may affect what happens in China, what happens in China may affect what happens in all South East Asia, etc. You can see such the mutual effects of one economy to another in the constantly fluctuating prices of one currency against another one. It's those currencies you trade daily. So, knowing the short and medium economic trends is a good thing for a sophisticated trader that most of you are certainly strive to become.

Because the United States of America is still the biggest and most advanced economy in the world, and because US Dollar is still a dominant global reserve currency - what happens in the US economy is crucial for the whole world. And the news from the USA is not really good 😯

Covid-19 has so widely spread over the whole territory of the country, and based on such inadequate and chaotic response of the Trump administration that many swaths of the economy in major states are so affected - they will not be able to fully open for several months. It has already brought dire effect to the unemployment rate which is reaching previously unseen proportions similar to the Great Depression 📉
While the automation, food delivery, at-home medical testing, supply chain networks are on the rise, the catastrophic situation in the aviation, hospitality, tourism and restaurant industry will suppress the hopes for the fast recovery.

It, in turn, will lead to reduced demand among US consumers for exported goods, including cars, ships, boats, but increased demand for bicycles, medical equipment, and supplies.

Stay tuned 👂

FXCL - Your reliable broker 👌
#bestforexbroker #forexmarkets #fxcl #fxclearing #ib

Banyak dari Anda traders yang trading dengan jumlah uang kecil di akun mereka, Diketahui didunia saling terhubung.

Apa yang terjadi di Jerman dapat memengaruhi apa yang terjadi di Australia, apa yang terjadi di Australia dapat memengaruhi apa yang terjadi di China, apa yang terjadi di Tiongkok dapat memengaruhi apa yang terjadi di seluruh Asia Tenggara, dll. Anda dapat melihat efek timbal balik dari satu ekonomi ke ekonomi lainnya dalam harga yang terus berfluktuasi dari satu mata uang ke mata uang lainnya. Ini adalah mata uang yang Anda tradingkan setiap hari. tren ekonomi pendek dan menengah adalah hal yang baik untuk ttading yang canggih yang sebagian besar dari Anda berusaha keras untuk menjadi.

Karena Amerika Serikat masih merupakan ekonomi terbesar dan paling maju di dunia, dan karena Dolar AS masih merupakan mata uang cadangan global yang dominan - apa yang terjadi dalam ekonomi AS sangat penting bagi seluruh dunia. Dan berita dari AS tidak terlalu bagus 😯

Virus Covid-19 telah menyebar begitu luas ke seluruh wilayah negara ini, dan berdasarkan pada tanggapan yang tidak memadai dan kacau dari administrasi Trump sehingga banyak petak ekonomi di negara-negara besar sangat terpengaruh - mereka tidak akan dapat sepenuhnya membuka untuk beberapa bulan. Ini telah membawa dampak yang mengerikan pada tingkat pengangguran yang mencapai proporsi yang sebelumnya tidak terlihat, mirip dengan Depresi Hebat 📉

Sementara otomatisasi, pengiriman makanan, pengujian medis di rumah, jaringan rantai pasokan sedang meningkat, situasi bencana dalam industri penerbangan, perhotelan, pariwisata dan restoran akan menekan harapan untuk pemulihan cepat.

Hal ini, pada gilirannya, akan menyebabkan berkurangnya permintaan di antara konsumen AS untuk barang-barang yang diekspor, termasuk mobil, kapal, kapal, tetapi peningkatan permintaan untuk sepeda, peralatan medis, dan pasokan.

Tetap disini 👂

FXCL - Broker andal Anda 👌
#bestforexbroker #forexmarkets #fxcl #fxclearing #ib

Sebagai pedagang Forex biasa, yang memperdagangkan sejumlah kecil wang di akaun dagangan, sedar akan dunia sekarang saling berhubung kait.

Apa yang berlaku di Jerman boleh mempengaruhi sehingga ke Australia, apa yang berlaku di Australia boleh mempengaruhi sehingga ke China, apa yang berlaku di China boleh mempengaruhi seluruh Asia Tenggara, dan lain-lain. Anda dapat melihat kesan yang sama antara satu ekonomi dengan ekonomi yang lain dalam mata wang yang sentiasa berubah-ubah berbanding mata wang lain. Mata wang itulah yang anda jual setiap hari. Jadi, dengan mengetahui trend ekonomi jangka masa pendek dan sederhana adalah perkara yang baik bagi pedagang, yang pasti anda mahukan.

Disebabkan Amerika Syarikat merupakan ekonomi terbesar dan termaju di dunia, dan kerana Dolar AS masih merupakan mata wang rizab global yang dominan - apa yang berlaku dalam ekonomi AS sangat penting bagi seluruh dunia. Dan berita dari Amerika Syarikat tidak begitu baik 😯

Virus Covid-19 telah tersebar luas di seluruh wilayah negara ini, dan berdasarkan tindak balas pentadbiran Trump yang tidak mencukupi dan huru-hara sehingga tahap ekonomi di negeri-negeri besar terjejas - mereka tidak akan dapat beroperasi sepenuhnya selama beberapa bulan. Ini telah membawa kesan buruk kepada kadar pengangguran yang mencapai perkadaran yang hampir sama dengan Great Depression 📉
Penghantaran makanan, ujian perubatan di rumah, rangkaian rantaian bekalan terus meningkat, keadaan bencana dalam industri penerbangan, perhotelan, pelancongan dan restoran akan menekan potensi untuk pemulihan yang cepat.

Kesannya, akan menyebabkan penurunan permintaan di kalangan pengguna AS untuk barang yang dieksport, termasuk kenderaan, tetapi permintaan akan meningkat untuk basikal, peralatan perubatan, dan bekalan.

Nantikan 👂

FXCL - Broker Yang Anda Percayai 👌
#bestforexbroker #forexmarkets #fxcl #fxclearing #ib

Some people ask us - where we are located and why there is no local office available 🏢


And the answer is simple: "We are a global online broker. Our company is registered in St. Vincent and the Grenadines. And our representatives, Introducing Agents (IBs) are in many countries - including your own country." In the current technological world, everything could be done in front of a computer or a mobile phone with a good stable Internet connection. Traders come to us to invest, trade and make money online. They come and they do win and make money. You can too, just ask us how ☝

Do you have any additional questions? - Great. Choose any messenger you like, and ask us as many questions as you need.

Go digital, be contemporary 🙌

FXCL - Your reliable broker 👌
#bestforexbroker #forexmarkets #fxcl #fxclearing #ib

Pada sambutan bulan mulia ini, kami mengucapkan Selamat Hari Raya dan semoga hari ini dipenuhi dengan tawa riang dan saat-saat gembira.



Selamat Hari Raya Al-Mubarak dari FXCL kepada anda dan keluarga 🙏

FXCL - Broker Yang Anda Percayai 👌
#bestforexbroker #forexmarkets #fxcl #fxclearing #ib

Hari yang suci ini kami berharap menjadi momen untuk saling memaafkan 🙏


Selamat Hari Raya Idul Fitri dari FXCL untuk Anda dan keluarga 🙌

FXCL - Broker andal Anda 👌
#bestforexbroker #forexmarkets #fxcl #fxclearing #ib

มีบางท่านถามเราว่าบริษัทเราอยู่ที่ไหนและทำไมจึงไม่มีออฟฟิศในประเทศ 🏢

และคำตอบนั้นก็ง่ายมาก:

"เพราะเราเป็นโบรกเกอร์ออนไลน์ระดับโลก ซึ่งบริษัทเราได้จดทะเบียนที่ St. Vincent and the Grenadines และตัวแทนของเราซึ่งก็คือ IB นั้นประจำอยู่ในหลายประเทศ รวมทั้งในเมืองไทยเช่นกัน"

ในโลกเทคโนโลยีปัจจุบัน ทุกล้วนอยู่ในคอมพิวเตอร์หรือแม้แต่โทรศัพท์เคลื่อนที่ซึ่งมีการเชื่อมต่อกับอินเทอร์เน็ตที่เสถียร เทรดเดอร์เข้ามาสมัครกับเราเพื่อลงทุน เทรดและสร้างรายได้ผ่านระบบออนไลน์ พวกเขามาและเทรดได้กำไร คุณก็ทำได้เช่นกัน เพียงสอบถามวิธีการจากเรา ☝

คุณมีคำถามอื่นเพิ่มเติมหรือไม่ ? เลือกช่องทางติดต่อที่คุณสะดวกแล้วสอบถามคำถามที่คุณต้องการรู้คำตอบเข้ามาได้เลย

เข้าสู่ยุคดิจิทัล ก้าวสู่ความทันสมัย 🙌

FXCL - โบรกเกอร์ที่เชื่อถือได้ของคุณ 👌
#bestforexbroker #forexmarkets #fxcl #fxclearing #ib

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2020. MAAF ZAHIR & BATIN.

ikhlas dari team FXCL Market Malaysia.



www.fxclearing.com

#FXCL #fxclmarkets #fxclearing #forex #forextrading #forexlife

Selamat Hari Kenaikan!

Luangkan waktu untuk diri sendiri dan kembangkan mental Anda sendiri.

Semoga semua berkat bersama mu hari ini 🙏

FXCL - Broker andal Anda 👌
#indonesia #holiday #holidays #celebration #bestforexbroker #forexmarkets #fxcl #fxclearing #ib

Assalamualaikum & selamat pagi

Happy trading to all traders!😊 www.fxclearing.com


#fxcl #fxclmalaysia #fxclearing #fxclmarkets #forextrader #forex #forextrading #forexlifestyle

Check your possibility to gain a substantial cash prize and become successful this year, judging from your phone battery charge?


We have 100% charge 📱 What do you have?

Please share the results in comments 👇

FXCL - Your reliable broker 👌
#bestforexbroker #forexmarkets #fxcl #fxclearing #ib

Periksa kemungkinan Anda untuk mendapatkan hadiah uang tunai yang besar dan menjadi sukses tahun ini, dilihat dari daya baterai ponsel Anda?


Kami memiliki biaya 100% 📱 Apa yang Anda miliki?

Silakan bagikan hasilnya dalam komentar 👇

FXCL - Broker andal Anda 👌
#bestforexbroker #forexmarkets #fxcl #fxclearing #ib

Anda berpeluang mendapat hadiah wang tunai dan menjadi pedagang yang berjaya tahun ini, jika dilihat dari caj bateri telefon anda?


Tahap bateri kami telah dicaj 100% 📱 Bagaimana pula dengan anda?

Sila kongsi hasilnya di ruangan komen 👇

FXCL - Broker yang anda percayai 👌
#bestforexbroker #forexmarkets #fxcl #fxclearing #ib
Drawn to order bay bridge tattoo for our new friend Phil. Thanks man.
As the New Year has arrived, our livelihood is in your hands.
A common buzzard / Ein Mäusebussard

March/März: 2021

Canon EOS 6D- 600mm
Today's Match
ENG VS SL

#cricinfo786 #cricinfo #peshawarzalmi
Naša je priča jednostavna - iz garaže smo osvojili svijet. 🌏
Our President & CEO, Barbara Jessie-Black will be presenting at the @MentorNorthCarolina 2021 Carolinas Youth Mentoring Summit!
#feema #weekend #dres #wygodnylook #polskamarka #pokskiproducent #polishgirl #girl #polskakobieta #instaphoto #instagirl #indtamood #instalike #follovme #jakość #welur #welurowydres #welurowelove #zakupy #butik @butik_by_eve 👈
#reggeli #sajtostejfölös #lángos #fluffy #fluffyszeged #balinteszik #karaszutca
Avez-vous entendu le nouveau titre de l'artiste #Koeje ? "Ademelo" est déjà un hit🔥

A geek and her hubby are proud parents of a graduate (two times over now)! #tuckerpups
Lady Ravens 13U
Free Smoke 💨
#RavensNation
#MiamiGardenRavens
[LAG!] nurp's kawaii voice in the japanese dub ahhhhh 💕💕💕
Do you like my case where I save my magazines ?

#magfed
#magfedpaintball
Sold the beast wonder what’s next 🤔 Carnt wait 😬 #toyota #hilux #neverbeenoffroad😂 #stuck #4x4 #ruggedx #mud #nolimit4x4
Just taking a moment to tell you all that we love you and appreciate all the incredible support!❤️
Aprovecha nuestras ofertas para bajar de peso ;)
Llama ó Text al 787-608-3004
My attempt at a punky hat, paired with @deckofscarlet pallet 19.
#scentsy #scentsyconsultant #scentsysnapshot #scentsylife #scentsylove #smellssogood #smellsamazing #housesmellsamazing #baileysblossoms #toddlersofinstagram #flamingo #scentsyflamingo
Get sober this October: Free Zeroberg Ice-Mint/Licorice 10-pack with purchases of tobacco-free products over 500kr!⠀
Tiếp thêm đề kháng "xinh đẹp" cho ngày giãn cách 💪
Immerse yourself in the beauty of blues this Diwali.
This stunning home is CLOSING SOON‼️

Call me today and let me help you find your dream home!🤩
Pad Thai er en rett mange velger når dere skal bestille catering hos oss. 🤩

As a small business owner, you might have wondered 🤔 how your utility distribution company determines the distribution charges on your bill.